Service Category: Copywriting

SEO Copywriting - Επισκόπηση

Έχετε ήδη ένα επαγγελματικό website αλλά δεν έχετε το απαραίτητο traffic; Το SEO Copywriting είναι απαραίτητο αν θέλετε η επιχείρησή σας να είναι επιτυχημένη στο διαδίκτυο.

Η συγγραφή κειμένων με βελτιστοποίηση SEO σας βοηθά να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά και φράσεις, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας θα το δουν άνθρωποι που πραγματικά ενδιαφέρονται για αυτά που έχετε να πείτε.

Η συγγραφή κειμένων SEO μπορεί να βελτιώσει την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης. Όσο υψηλότερο είναι το Google Ranking σας, τόσο πιο πιθανό είναι να σας βρουν οι άνθρωποι όταν ψάχνουν για σχετικά αποτελέσματα.

Επιπλέον, τα κείμενα SEO μπορεί να σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε αξιοπιστία και εμπιστοσύνη. Παρέχοντας ενημερωτικό και καλογραμμένο περιεχόμενο, δείχνετε στους δυνητικούς πελάτες ότι είστε αυθεντία στον τομέα σας.

SEO copywriting checklist

SEO Copywriting Checklist

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ SEO COPYWRITING

Ο στόχος της συγγραφής κειμένων SEO είναι το site σας να ανεβεί ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης.


Πολλές επιχειρήσεις βασίζονται στις Google Ads διαφημίσεις για να τους μάθει ο κόσμος. Μία τέτοια στρατηγική όμως αποδίδει μόνο όσο “τρέχει” η διαφημιστική καμπάνια. Αντίθετα, με τα SEO κείμενα, χτίζεται τη φήμη σας σιγά σιγά αλλά σταθερά.

Αν κάποιος σας πει με βεβαιότητα ότι μπορεί να κατατάξει το περιεχόμενό σας στην πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης της Google, σας λέει ψέματα.

Υπάρχει πλήθος παραγόντων που λαμβάνει υπόψιν της η Google ώστε να διαμορφώσει μία κατάταξη. Δεν αρκεί μόνο ένα καλός SEO Copywriter. Το ίδιο σημαντικός είναι και ένας web developer.

Εκείνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα φτιάξω ένα ευανάγνωστο πρωτότυπο κείμενο το οποίο θα είναι όσο πιο φιλικό γίνεται ως προς το SEO. 

Βέβαια, αν χρειάζεστε πολύ πιο εξειδικευμένα SEO κείμενα, τότε θα πρέπει να προσλάβετε έναν SEO Expert. 

Όσο περισσότερες πληροφορίες έχω για την επιχείρηση και τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρετε, τόσο πιο καλό θα είναι το αποτέλεσμα.

Μερικά από τα στοιχεία που θα χρειαστώ εφόσον υπάρχουν είναι:

  • Το κοινό – στόχος
  • Οι επιχειρηματικοί στόχοι
  • Τι είναι αυτό που σας ξεχωρίζει
  • Ο ανταγωνισμός
  • Λέξεις – Κλειδιά (Αν δεν τις ξέρετε, διαθέτω τα κατάλληλα εργαλεία για να τις εντοπίσουμε)

Χρειάζεστε βελτιστοποιημένα κείμενα;

Κλείστε το ραντεβού σας τώρα και θα δημιουργήσω SEO κείμενα για το website της επιχείρησής σας.

Landing Pages - Επισκόπηση

Οι σελίδες προσγείωσης (landing pages) δεν είναι απλά μέρος ενός website. Είναι οι σελίδες που αν έχουν τη σωστή δομή και την κατάλληλη κειμενογραφία, μπορούν να κάνουν τη διαφορά στις πωλήσεις.

Πιο συγκεκριμένα οι landing pages χρησιμοποιούνται για:

  • Συλλογή στοιχείων επισκεπτών
  • Πώληση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας σε πελάτες
  • SEO/PPC λόγους
  • Ειδικές προσφορές
  • Δωρεάν δοκιμές(trial/demo)

Οι επισκέπτες φτάνουν στις landing pages συνήθως μέσω πληρωμένων διαφημίσεων Google (Google Ads) ή μέσω διαφημίσεων σε Social Media (Facebook Ads, Instagram Ads κλπ.)

Η συγγραφή κειμένων για τις landing pages είναι εστιασμένη. 
Για να είναι επιτυχημένα τα κείμενα θα πρέπει να περιέχουν ξεκάθαρα μηνύματα που θα οδηγούν τους επισκέπτες να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες.

Γι’ αυτό χρειάζονται επαγγελματίες copywriters οι οποίοι θα τελειοποιήσουν το μήνυμα κάθε landing page και θα φέρουν μετατροπές στη σελίδα!

 

 

landing pages checklist

Landing Pages Checklist

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ LANDING PAGES

Αυτή είναι μια συνηθισμένη ερώτηση, η οποία έχει μια απροσδόκητα απλή απάντηση.

Τεχνικά μιλώντας, μια landing page είναι οποιαδήποτε σελίδα σε ένα website στην οποία μπορεί να φτάσει ή να “προσγειωθεί” ένας επισκέπτης. Σε όρους μάρκετινγκ, όμως, η σελίδα προορισμού είναι ένας συγκεκριμένος τύπος σελίδας που έχει σχεδιαστεί για να μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες. Συνήθως περιλαμβάνει μια παρουσίαση προϊόντος/υπηρεσίας και μια πρόσκληση για δράση (CTA).

Μια σελίδα προϊόντος, από την άλλη πλευρά, είναι μια σελίδα στο website σας που παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Περιλαμβάνει πληροφορίες όπως η ονομασία του προϊόντος, η τιμή, τα χαρακτηριστικά και οι φωτογραφίες. Οι σελίδες προϊόντων μπορεί να διαθέτουν CTA κουμπί αλλά δεν είναι απαραίτητο όπως σε μία landing page. Σκοπός τους συνήθως είναι να κάνουν τους επισκέπτες να προσθέσουν το προϊόν στο καλάθι τους.

Έτσι, οι landing pages και οι σελίδες προϊόντων/υπηρεσιών εξυπηρετούν και οι δύο διαφορετικούς σκοπούς: η μία έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία leads, ενώ η άλλη για την πώληση προϊόντων.

 

Δεν υπάρχει απάντηση που να ταιριάζει σε όλους, καθώς ο καλύτερος τρόπος βελτιστοποίησης μιας landing page ποικίλλει ανάλογα με τους συγκεκριμένους στόχους σας. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές γενικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας.

Πρώτον, βεβαιωθείτε ότι η landing page σας είναι σαφής και περιεκτική. Οι επισκέπτες θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν γρήγορα τι προσφέρετε και γιατί θα πρέπει να ενδιαφερθούν.

Δεύτερον, χρησιμοποιήστε ισχυρά οπτικά στοιχεία για να τραβήξετε την προσοχή και να μεταδώσετε σημαντικές πληροφορίες. Οι εικόνες, τα βίντεο και τα infographics μπορούν να βοηθήσουν στο να γίνει η σελίδα προορισμού σας πιο ελκυστική.

Τέλος, μην ξεχνάτε να δοκιμάζετε διαφορετικές εκδόσεις της landing page σας για να δείτε ποια λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η σελίδα προορισμού σας είναι βελτιστοποιημένη για μέγιστα αποτελέσματα.

Και εδώ εξαρτάται από τους στόχους που έχετε θέσει για την landing page. Τα πιο συνηθισμένα metrics που παρακολουθούν οι digital marketers για να δουν αν λειτουργεί η σελίδα όπως πρέπει είναι τα εξής:

  • Ποσοστό μετατροπής: Πόσοι από τους επισκέπτες της landing page πραγματοποιούν την επιθυμητή ενέργεια που έχετε ζητήσει;  Αν πουλάτε προϊόντα, αυτό μπορεί να είναι το ποσοστό των επισκεπτών που πραγματοποιούν μια αγορά- αν συλλέγετε leads, μπορεί να είναι το ποσοστό των επισκεπτών που συμπληρώνουν μια φόρμα. Σε γενικές γραμμές, ένα καλό ποσοστό μετατροπής είναι περίπου 2-3%.
  • Bounce Rate: Το ποσοστό των επισκεπτών που εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας αφού δουν τη σελίδα. Ένα υψηλό ποσοστό bounce rate δείχνει ότι οι επισκέπτες δε βρίσκουν αυτό που ψάχνουν στη landing page σας. Και πάλι, δεν υπάρχει μαγικός αριθμός εδώ, αλλά ένας καλός κανόνας είναι να στοχεύετε σε ένα bounce rate ποσοστό κάτω από 40%
  • Dwell time: Πόσο χρόνο περνούν οι άνθρωποι στη landing page σας. Αυτό θα σας δείξει πόσο ελκυστικό είναι το περιεχόμενό σας. Και πάλι, δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος, αλλά καλό είναι να στοχεύετε ο επισκέπτης της landing page σας να μένει τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα

Παρακολουθώντας αυτές τις τρεις μετρήσεις, θα είστε σε θέση να διαπιστώσετε αν landing page σας λειτουργούν ή όχι.

Χρειάζεστε να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο για τις landing pages σας;

Κλείστε το ραντεβού σας τώρα και θα φτιάξω στοχευμένα κείμενα που θα φέρουν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε στο website σας.