Content Strategy - Επισκόπηση
Το περιεχόμενο είναι η κινητήριος δύναμη κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ. Όσο καλό και ποιοτικό και αν είναι το περιεχόμενο του website ή του blog της επιχείρησής σας, χρειάζεται πλάνο για να αναδειχθεί.
Γι’ αυτό δημιουργώ στρατηγικές περιεχομένου που είναι προσαρμοσμένες στους επιχειρηματικούς σας στόχους, τον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας.
Με τη στρατηγική περιεχομένου μπορώ να σας βοηθήσω να προσδιορίσετε ποιο είδος περιεχομένου είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας και πώς να το χρησιμοποιήσετε καλύτερα στις προωθητικές ενέργειες, ώστε όλα να κυλήσουν ομαλά.
Αυτό θα σας βοηθήσει να εκπληρώσετε τους επαγγελματικούς σας στόχους πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη σιγουριά.

Content Strategy Checklist
- Αναγνωρίζουμε το κοινό - στόχο σας
- Θέτουμε S.M.A.R.T. στόχους
- Ελέγχουμε το υπάρχον περιεχόμενο
- Δημιουργούμε το πλάνο περιεχομένου
- Δημιουργούμε το κατάλληλο περιεχόμενο
- Μετράμε τα αποτελέσματα της στρατηγικής
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ CONTENT STRATEGY
Οι περισσότερες επιχειρήσεις, έχουν συνειδητοποιήσει μέχρι τώρα ότι το περιεχόμενο είναι σημαντικό. Αλλά αυτό που ίσως δεν έχετε συνειδητοποιήσει είναι ότι η στρατηγική περιεχομένου είναι εξίσου σημαντική – αν όχι περισσότερο.
Η στρατηγική περιεχομένου σας βοηθά να καταλάβετε τι είδους περιεχόμενο πρέπει να δημιουργήσετε και πώς να το δημιουργήσετε με τρόπο που θα είναι πιο αποτελεσματικός για την επιχείρησή σας.
Μια καλή στρατηγική περιεχομένου στην πραγματικότητα θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα. Κατανοώντας εκ των προτέρων τι είδους περιεχόμενο χρειάζεστε, μπορείτε να αποφύγετε τη δαπάνη πόρων για περιεχόμενο που δε θα βοηθήσει καθόλου την επιχείρησή σας.
Με άλλα λόγια, η στρατηγική περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα χρήματα που έχετε για τη μάρκετινγκ στρατηγική περιεχομένου.
Όταν δημιουργούμε μία στρατηγική περιεχομένου πρέπει να δούμε πόσο καλά αποδίδει. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να προσέχουμε συγκεκριμένους δείκτες απόδοσης (KPIs).
Τα KPIs που συνδέονται κυρίως με τη στρατηγική περιεχομένου είναι τα εξής:
- Page Scroll Depth
- Avarage Session Duration
- Bounce Rate
- Monthly Traffic