Landing Pages

Αυξήστε το conversion rate της ιστοσελίδας σας με τα κατάλληλα κείμενα

Επισκόπηση

Οι σελίδες προσγείωσης (landing pages) δεν είναι απλά μέρος ενός website. Είναι οι σελίδες που αν έχουν τη σωστή δομή και την κατάλληλη κειμενογραφία, μπορούν να κάνουν τη διαφορά στις πωλήσεις.

Πιο συγκεκριμένα οι landing pages χρησιμοποιούνται για:

  • Συλλογή στοιχείων επισκεπτών
  • Πώληση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας σε πελάτες
  • SEO/PPC λόγους
  • Ειδικές προσφορές
  • Δωρεάν δοκιμές(trial/demo)

Οι επισκέπτες φτάνουν στις landing pages συνήθως μέσω πληρωμένων διαφημίσεων Google (Google Ads) ή μέσω διαφημίσεων σε Social Media (Facebook Ads, Instagram Ads κλπ.)

Η συγγραφή κειμένων για τις landing pages είναι εστιασμένη. 
Για να είναι επιτυχημένα τα κείμενα θα πρέπει να περιέχουν ξεκάθαρα μηνύματα που θα οδηγούν τους επισκέπτες να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες.

Γι’ αυτό χρειάζονται επαγγελματίες copywriters οι οποίοι θα τελειοποιήσουν το μήνυμα κάθε landing page και θα φέρουν μετατροπές στη σελίδα!

Blogging Checklist

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Landing Pages

Αυτή είναι μια συνηθισμένη ερώτηση, η οποία έχει μια απροσδόκητα απλή απάντηση.

Τεχνικά μιλώντας, μια landing page είναι οποιαδήποτε σελίδα σε ένα website στην οποία μπορεί να φτάσει ή να “προσγειωθεί” ένας επισκέπτης. Σε όρους μάρκετινγκ, όμως, η σελίδα προορισμού είναι ένας συγκεκριμένος τύπος σελίδας που έχει σχεδιαστεί για να μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες. Συνήθως περιλαμβάνει μια παρουσίαση προϊόντος/υπηρεσίας και μια πρόσκληση για δράση (CTA).

Μια σελίδα προϊόντος, από την άλλη πλευρά, είναι μια σελίδα στο website σας που παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Περιλαμβάνει πληροφορίες όπως η ονομασία του προϊόντος, η τιμή, τα χαρακτηριστικά και οι φωτογραφίες. Οι σελίδες προϊόντων μπορεί να διαθέτουν CTA κουμπί αλλά δεν είναι απαραίτητο όπως σε μία landing page. Σκοπός τους συνήθως είναι να κάνουν τους επισκέπτες να προσθέσουν το προϊόν στο καλάθι τους.

Έτσι, οι landing pages και οι σελίδες προϊόντων/υπηρεσιών εξυπηρετούν και οι δύο διαφορετικούς σκοπούς: η μία έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία leads, ενώ η άλλη για την πώληση προϊόντων.

Δεν υπάρχει απάντηση που να ταιριάζει σε όλους, καθώς ο καλύτερος τρόπος βελτιστοποίησης μιας landing page ποικίλλει ανάλογα με τους συγκεκριμένους στόχους σας. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές γενικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας.

Πρώτον, βεβαιωθείτε ότι η landing page σας είναι σαφής και περιεκτική. Οι επισκέπτες θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν γρήγορα τι προσφέρετε και γιατί θα πρέπει να ενδιαφερθούν.

Δεύτερον, χρησιμοποιήστε ισχυρά οπτικά στοιχεία για να τραβήξετε την προσοχή και να μεταδώσετε σημαντικές πληροφορίες. Οι εικόνες, τα βίντεο και τα infographics μπορούν να βοηθήσουν στο να γίνει η σελίδα προορισμού σας πιο ελκυστική.

Τέλος, μην ξεχνάτε να δοκιμάζετε διαφορετικές εκδόσεις της landing page σας για να δείτε ποια λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η σελίδα προορισμού σας είναι βελτιστοποιημένη για μέγιστα αποτελέσματα.

Και εδώ εξαρτάται από τους στόχους που έχετε θέσει για την landing page. Τα πιο συνηθισμένα metrics που παρακολουθούν οι digital marketers για να δουν αν λειτουργεί η σελίδα όπως πρέπει είναι τα εξής:

  • Ποσοστό μετατροπής: Πόσοι από τους επισκέπτες της landing page πραγματοποιούν την επιθυμητή ενέργεια που έχετε ζητήσει;  Αν πουλάτε προϊόντα, αυτό μπορεί να είναι το ποσοστό των επισκεπτών που πραγματοποιούν μια αγορά- αν συλλέγετε leads, μπορεί να είναι το ποσοστό των επισκεπτών που συμπληρώνουν μια φόρμα. Σε γενικές γραμμές, ένα καλό ποσοστό μετατροπής είναι περίπου 2-3%.
  • Bounce Rate: Το ποσοστό των επισκεπτών που εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας αφού δουν τη σελίδα. Ένα υψηλό ποσοστό bounce rate δείχνει ότι οι επισκέπτες δε βρίσκουν αυτό που ψάχνουν στη landing page σας. Και πάλι, δεν υπάρχει μαγικός αριθμός εδώ, αλλά ένας καλός κανόνας είναι να στοχεύετε σε ένα bounce rate ποσοστό κάτω από 40%
  • Dwell time: Πόσο χρόνο περνούν οι άνθρωποι στη landing page σας. Αυτό θα σας δείξει πόσο ελκυστικό είναι το περιεχόμενό σας. Και πάλι, δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος, αλλά καλό είναι να στοχεύετε ο επισκέπτης της landing page σας να μένει τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα

Παρακολουθώντας αυτές τις τρεις μετρήσεις, θα είστε σε θέση να διαπιστώσετε αν landing page σας λειτουργούν ή όχι.

Χρειάζεστε να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο για τις landing pages σας;

Κλείστε το ραντεβού σας τώρα και θα φτιάξω στοχευμένα κείμενα που θα φέρουν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε στο website σας.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Scroll to Top