Γιατί οι startups έχουν ανάγκη το blogging;

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Γιατί οι startups έχουν ανάγκη το blogging;

"Ζούμε στην εποχή των startups. Ειδικά μετά τη συμφωνία ανάμεσα σε Viva Wallet και JP Morgan και τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού τεχνολογικού “μονόκερου”, άνοιξε η όρεξη των επιχειρηματιών να δημιουργήσουν τη δική τους νεοφυή επιχείρηση."

Μιλώντας με αρκετούς startuper αυτό το καιρό διαπίστωσα ότι το δύσκολο κομμάτι δεν ήταν ούτε η δημιουργία της startups ούτε καν η εύρεση κεφαλαίου. Εκεί που αντιμετώπισαν ή/και αντιμετωπίζουν ως πρόβλημα είναι ποιο είναι το προϊόν ή η υπηρεσία τους και πού απευθύνονται. Ποιο είναι δηλαδή το κατάλληλο κοινό στο οποίο θα χτίσουν ένα επιτυχημένο sales funnel.

Πολλές startups, ειδικά τους πρώτους μήνες λειτουργίας, ξοδεύουν όλο το χρόνο τους προσπαθώντας να βρουν στρατηγικές μάρκετινγκ που θα τους φέρουν πωλήσεις. Πώς θα γίνει να χτίσουν κοινό και brand χωρίς ταυτόχρονα όμως να φαίνονται “απεγνωσμένες” να πουλήσουν; Η απάντηση είναι το blogging για startups!

Αν και η δημιουργία blog υπάρχει ήδη από τα τέλη των ‘90s, μόλις τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις κατάλαβαν την πραγματική δυναμική αυτού του εργαλείου marketing. Ειδικά οι startups που έχουν ως πρωταρχικούς στόχους την προσέλκυση πελατών, τη δημιουργία brand awareness και θέλουν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό, το blogging μπορεί να αποδειχθεί ο κρυφός άσσος στο μανίκι τους!

Πλεονεκτήματα του blogging για startups

Αποτελεί οικονομική επιλογή marketing

Το blogging αποτελεί αναμφίβολα τον πιο αποτελεσματικό τρόπο να προσεγγίσετε ένα μεγάλο κοινό και να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία με τους δυνητικούς πελάτες της startup. Εφόσον το blogging γίνει με επαγγελματισμό και συνέπεια, μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ.

Δημιουργεί οργανική επισκεψιμότητα

Αν θέλετε να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα στο website της startup σας, τότε το blogging είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος. Δημιουργώντας ενημερωτικό περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα keywords και seο τακτικές για ακόμα καλύτερη απόδοση, μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες που αναζητούν περιεχόμενο σχετικό με την επιχείρησή σας. Όσο καλύτερο περιεχόμενο έχετε, τόσο μεγαλύτερο χρόνο θα περάσουν οι επισκέπτες του website στη σελίδα σας. Αποτέλεσμα; Να έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να τους μετατρέψετε από απλούς επισκέπτες σε πελάτες.

Δείχνει την αυθεντία σας

Μία startup για να καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου θα πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη. Για να δείξετε ότι δεν είστε απλά μία ακόμη startup αλλά ήρθατε για να πρωταγωνιστήσετε στον κλάδο σας, χρησιμοποιήστε το blogging.

To blog είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αναδείξετε την τεχνογνωσία που διαθέτετε. Εκτός από τις χρηστικές και ενημερωτικές αναρτήσεις, μπορείτε να κάνετε κατά καιρούς και δημοσιεύσεις που θα σας αναδείξουν ως leaders της αγοράς.

Φέρνει νέους επενδυτές

Κάθε startup έχει ανάγκη τα κεφάλαια, συνεπώς οι νέοι επενδυτές είναι καλοδεχούμενοι. Μοιράζοντας γνώσεις και ενημερώσεις σχετικά με τη startup σας και την πρόοδο της, μπορείτε να προσελκύσετε ένα μεγαλύτερο φάσμα επενδυτών και να δημιουργήσετε περισσότερες ευκαιρίες για επενδύσεις.
Το blogging συμβάλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και διαφάνειας με τους δυνητικούς επενδυτές, καθώς τους παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με την επένδυσή τους.

Χτίζει τη φήμη της startup σας

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το blogging είναι μία σίγουρη λύση για #brand awareness.
Όταν δημιουργείτε νέο περιεχόμενο ουσιαστικά δίνετε την ευκαιρία στο κόσμο όχι μόνο να ενημερωθεί εκείνος, αλλά σε περίπτωση που του αρέσει αυτό που διαβάζει ή βλέπει, να το διαμοιράσει μέσω των social media και στους φίλους του.
Με τη σωστή στρατηγική η startup σας σε σύντομο χρονικά διάστημα αποκτάει νέο κοινό και άρα νέους δυνητικούς πελάτες. Όσο περισσότερο ακούγεστε τόσο καλύτερο για εσάς και την επιχείρησή σας. Έτσι δεν είναι;

Απευθύνεστε σε όλο το sales funnel

Όπως γνωρίζετε ήδη σαν enterpreneur το κοινό σας βρίσκεται σε διάφορα στάδια του salesfunnel. Για να μετατρέψετε όμως το κοινό από απλούς επισκέπτες σε πελάτες και advocators χρειάζεται να τους περάσετε από διάφορα στάδια του “χωνιού” των πωλήσεων. Το blogging είναι ο καλύτερος τρόπος.
Πώς; Δημιουργήστε περιεχόμενο για όλα τα στάδια ώστε στοχεύσετε όλους τους επισκέπτες. Ενημερώστε τους γιατί σας έχουν ανάγκη, δείξτε τους τις λύσεις που έχετε και κάντε τους να σας εμπιστευτούν με τα αποτελέσματα που πετυχαίνετε. Με αυτό το τρόπο θα είναι εκεί, αφοσιωμένοι σε εσάς και στη startup σας.

Ενισχύει την εμπιστοσύνη

Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν από επιχειρήσεις αλλά από ανθρώπους. Γιατί; Γιατί απλά εμπιστεύονται τον άνθρωπο που υπάρχει πίσω από την επιχείρηση. Δεν είναι τυχαίο ότι πολύ επιτυχημένες επιχειρήσεις αλλάζοντας χέρια έχουν καταφέρει να χαθούν ή και το αντίθετο.
Αν καταφέρει η startup σας να κερδίσει την εμπιστοσύνη των ατόμων στα οποία απευθύνεστε τότε έχετε κερδίσει το στοίχημα!
Το blogging είναι ο κατάλληλος σύμμαχος για να το πετύχετε. Παρέχοντας με συνέπεια και διάρκεια, περιεχόμενο ουσίας, δείχνετε στους πιθανούς πελάτες ότι αποτελείται μία αξιόπιστη πηγή πληροφοριών. Αν μάλιστα μαζί με το blogging, χτίσετε ένα δίκτυο αλληλεπίδρασης τότε η εμπιστοσύνη θα “εκτοξευθεί”.

Συνοψίζοντας

Το blogging είναι χρήσιμο για κάθε μορφής επιχείρησης, πόσο μάλλον για τις startups. Οι νεοφυείς επιχειρήσεις δεν έχουν το περιθώριο να περιμένουν για να ξεχωρίσουν. Θέλουν άμεσες και δραστικές λύσεις που θα τους φέρουν κόσμο, αξιοπιστία και αποτελέσματα. Όλα αυτά μπορούν να τα πετύχουν με το blogging.
Προσοχή όμως. Σε περίπτωση που αυτό δε γίνει με τον σωστό τρόπο και σχεδιασμό, μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα και να δημιουργήσει μία εικόνα που δεν είναι η επιθυμητή.

Αν θέλετε να αποφύγετε τέτοιου είδους αποτελέσματα στη δική σας startup, επικοινωνήστε μαζί μου, πείτε μου τις ανάγκες σας για blogging και ελάτε να αναδείξουμε μαζί τη startup σας.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Scroll to Top